Cēsu ielā 41, Tālr: 67506152
Tērbatas ielā 65, Tālr: 67506153

Meklēt

Zīmoli

Bērniem Apģērbs Apavi Cimdi & Cepures Zeķes Plītiņas, degļi, laternas, sildītāji Trauki ceļošanai & Naži Guļammaisi un matrači Teltis, tenti un šūpuļtīkli Mugursomas Somas un maki Ūdensdrošie iepakojumi Navigācija, elektropreces, saules lādētāji Klinšu kāpšanai & alpīnismam Darbs augstumā Virves Kāpšanas sienas un aizķeres Pieres lukturi, kabatas lukturi un laternas Sporta videokameras Gibbon slacklines Ragavas Higiēnas piederumi Brilles Noderīgas lietas piedzīvojumiem Trekinga nūjas Nūjošana NIKWAX kopšanas līdzekļi Sporta uzturs Tūrisma pārtika Grāmatas Tūrisma mēbeles
DĀVANAS Pirkumi internetā Draugiem atlaides Tehnoloģijas Draugiem atlaides!
NEPĀLA 2017 - Everesta BC

18.04.17. Divdesmitā diena. Atgriešanās Katmandu.

Vakar mums bija garš pārgājiens 6 stundas no Namches uz Luklu. Sešu stundu gājiens Nepālas videi ir garš, turpceļā šo pašu posmu veicam divās dienās. Ķermenis ir pieradis.

Kilimandžāro 2017

02.02.17. MURKŠĶU komanda atgriežas mājās!
Svinīgi varam paziņot to, ka trekinga ekspedīcija Kilimandžāro 2017. ir noslēgusies! Noslēgusies vairāk kā sekmīgi! Visi grupas dalībnieki, neskatoties uz dažādām grūtībām ir uzkāpuši gan Meru, gan Kilimandžāro virsotnēs! Visu grupas dalībnieku gan lielie, gan mazie mērķi ir sasniegti un varam kopīgi jau plānot nākamos piedzīvojumus.
Starptautiskajā MURKŠĶU dienā visi MURKŠĶI beidzot atgriezās mājās. Sveicam visus MARMOTus!!! ;)

Patagonija 2016

Beidzot ir klāt tā diena, kad dodamies uz Argentīnu! VIRSOTNEs organizēto ceļojumu klāstam ir pievienojies jauns galamērķis - Patagonija! Andra un Irīnas vadībā grupa desmit pārgājienu cienītāju sastāvā šodien izlidoja no Rīgas uz Argentīnu. Tāls ceļš priekšā līdz Argentīnas trekinga galvaspilsētai EI Chaltén, no kurienes sāksim pārgājienu caur Los Glaciares Nacionālajam parkam, uzkāpsim Cerro Huemul (2677m) virsotnē un paši savām acīm beidzot skatīsim ikoniskos Fitz Roy un Cerro Torre siluetus. Izstaigāsim Lielo Ledus cepuri un apskatisim Perito Moreno fantastisko ledāju. Vēlēsim labu laiku un neaizmirstamus iespaidus Patagonijā! Iespēju robežās sekosim līdz ekspedīcijai.

Nepāla Lobuche Peak Rudens 2016

Noslēgums

Mūsu interesantais ceļojums ir noslēdzies! Pēdējās 2 dienas pavadām Katmandu. Izbraucam Bhote Koshi raftingu, tiek apmeklētas Katmandu ielejas nozīmīgākās apskates vietas, sapirkti suvenīri un kā pēdējais pasākums ir Ceriņa mājās apmeklējums ar gardām vakariņām kopā ar visu viņa plašo ģimeni.

Islande 2016

10.-11. diena, 19.-20. augusts. Dzīves baudīšana Islandē pēc padarīta "darba".
Grupas pēdējās divas divas Islandē aizrit atpūtā pēc godam padarīta "darbiņa". Beidzot var atslābt un apdomāt redzēto, piedzīvoto. Aptvert kādi visi ir bijuši MALAČI un izturējuši visus dabas untumus :). Super!

Monblāns 4809m 2016

7.diena, 4. augusts. MONBLĀNA VIRSOTNE SASNIEGTA!!! URAA!!
Jānis Urtāns no Monblāna virsotnes: "Septiņas stundas un astoņpadsmit minutes!! Tas ir laiks līdz virsotnei! Piecu cilvēku sastāvā sasniedzām Monblāna (4809m) virsotni! Diemžel Takula stāvā nogāze izrādijās pārāk liels izaicinājums vienai ekspedīcijas dalibniecei. Tagad ceļš lejup. Velāk vairāk informācijas par kāpienu :). Sveicieni visiem!!"

Elbruss 2016

VIRSOTNE SASNIEGTA!!!! URĀ!!! :)
Saņemta neliela fotogalerija no notikumu vietas - Elbrusa nogāzēm!
10tās dienas atskaite arī klāt, varam ar visu iepazīties :)
SVARĪGĀKAIS IR TAS, KA VISI SASNIEGUŠI VIRSOTNI!!! APSVEICAM VISUS!! Gan kāpējus, gan viņu atbalstītājus!

Nepāla, Everesta BC + Kāpiens Island Peak 2016.

10.-11.05.16. Atpakaļ Katmandu ņudzeklī un majupceļa jūtīs :)
Jānis Brūveris: Namaste! Esma visi Katmandu. Esam visi atkal ierauti civilizācijas jūklī. Esam visi atvadījušies no kalnu miera un dabas krāšņumiem :)
Vakar visus uz vakariņām, pie sevis mājās uzaicināja mūsu Nepālas parnera Tsering Sherpas sieva
, jo pats Tserings devies ar citu grupu trekingā uz Tibetas plašumiem. Vakariņas bija....

MERU & KILIMANDŽĀRO 2016

31.01.16. Esam veiksmīgi atgriezušies!
Nemanot pagājušas trīs nedēļas, kuru laikā piedzīvots daudz un redzēts vēl vairāk! Esam uzkāpuši Meru kalnā! Esam sastapušies ar Āfrikas floru un faunu safari laikā (žirafes, ziloņi, lauvas, bizoņi, nīlzirgi un vēl, un vēl .....)! Esam sasnieguši Āfrikas Kontinenta jumtu - Kilimandžāro virsotni Uhuru Peak! Esam.....

MONBLĀNS 2015. (Otrā grupa)

21.08.2015. APSVEICAM VISUS AR 100% MONBLĀNA VIRSOTNI!!!
Jānis B.:
Šodien 10:40 pēc vietājā laika - Aivars, Armands A. un Jānis B. esam sasnieguši Monblāna virsotni!!! Laiks ir auksts, bet labs. Vāram tēju un gaidam Jāni U. un Armandu B. Apēdām līdzi paņemto šokolādi :). Nu jau dosimies lejā...
Jānis U.: Sveicieni visiem! 12:30 mēs - Jānis U. un Armands B. esam arī sasnieguši virsotni! Kāpiens mums nebija viegls, esam pamatīgi nosaluši, temps nebija no ātrākajiem, tagad dodamies lejā...

MONBLĀNS 2015. (Pirmā grupa)

07.08.15. Astotā diena.

Šodien, 07.augustā plkst. 11.53 pēc vietējā laika Monblāna virsotni sasniedza viena četrinieka sasaite: Jānis Brūveris, Natālija, Valdis un Aleksis.
Pēc 10 min devās lejā, lai paspētu uz pēdējo pacēlāju no Midi.
Apsveicam!

Mūsējie Nepālā! Aktuālā informācija pēc zemestrīces.

07.05.15. Astoņpadsmitā diena. Stambula - Rīga. Mājās!
Šodien, beidzot, pienākusi tā diena, kad varam oficiāli pielikt punktu Nepālas ceļojumam. Vēlme nokļūt mājās bija tik liela, ka pat
reiss Stambula-Rīga nolaidās 30min ātrāk, par paredzēto laiku :).
Visus sagaidījām sveikus un veselus, visiem sakrājusies pamatīga pieredze un stāsti par piedzīvoto.....

Kilimandžāro 2015 dienasgrāmata

30. janvāris - Esam klāt - mājās, Rīgā :)

Šodien grupa atgriezusies Rīgā. Vēl tikai pēdējā, kopējā bilde un pasākumu varam uzskatīt par noslēgtu, noslēgtu ar panākumu! Paldies visiem, kuri turēja par mums īkšķus, paldies pasākuma dalībniekiem, kuri pārbaudīja savu raksturu un fiziskās spējas Āfrikas augstumos. Tiekamies nākamos piedzīvojumos ;)!

Annapurnas trekings + Pisang peak (6091m) kāpiens 2014. Dienasgrāmata.

17.novembris 2014.gads

Trekinga pēdējā diena ir noslēgusies un grupa rīt dodas uz Katmandu.

Ceļojuma dienasgrāmata "Kostarikas škērsošana 2014".

25.marts 2014.gads (Karību jūra)

Karību jūras krasts ir sasniegts!!!

Andris: Un tad... beidzot, pēc 2,5h airēšanas priekšā pamanām upes ieteku jūrā! Liels prieks un gandarījums! Ir pa nobirdinātai asarai :)! ....

Ekspedīcijas "Akonkagva 2014" dienasgrāmata

2014. gada 4. februārī VIRSOTNES organizētā ekspedīcija piecu dalībnieku sastāvā devās uz Dienvidamerikas augstāko virsotni Aconcagua (6962m). Kalns atrodas Argentīnā, netālu no Čīles robežas, Andu kalnu grēdā. Aconcagua ir izaicinājums, kurš vilina kāpējus no visām pasaules malām, jo uzkāpšana tajā iekļaujas 7 kontinentu augstāko virsotņu programmā.

ĀFRIKA, Tanzānija, Kilimandžāro 2014. Sekosim līdzi ekspedīcijas gaitai!

20.-21. diena. 29.-30.01.14. Sācies mājupceļš caur Stambulu.
Hei! Vakar veiksmīgi ar prāmi tikām atpakaļ uz kontinetu - uzredzēšanos jaukā Zanzibāra! Dienas, kuras tur pavadījām bija kā paradīzē! Okeāna daba, saule un miers....

Ekspedīcijas "Trīs pārejas" dienasgrāmata

Divdesmitotrā diena. /Trešdiena, 24.Oktobris/

Namaste.
Šodien pēdējā diena Nepālas galvaspilsētā Katmandu.
No rīta izbraucām nelielā ekskursijā uz Kopanas kalnu, kur izvietoti budistu sieviešu un vīriešu klosteri. Salīdzinoši uz pārējā Katmandu fona, šie klosteri ir kā Paradīzes dārzi, te valda miers, tīrība un sakoptība.

Island Peak 2013 pavasaris

2013. gada pavasarī  VIRSOTNE organizēja piedzīvojumu ekspedīciju uz Nepālu, kuras mērķis bija uzkāpt Island Peak virsotnē (6189m) un izbaudīt netkārtojamos Himalaju skatus.

Aconcagua 2013

2013. gada 2. februārī VIRSOTNES organizētā ekspedīcija astoņu dalībnieku sastāvā devās uz Dienvidamerikas augstāko virsotni Aconcagua (6962m). Kalns atrodas Argentīnā, netālu no Čīles robežas, Andu kalnu grēdā. Aconcagua ir izaicinājums, kurš vilina kāpējus no visām pasaules malām, jo uzkāpšana tajā iekļaujas 7 kontinentu augstāko virsotņu programmā.

KILIMANDŽĀRO & MERU 2013!

2013. gada 11. janvārī sākas VIRSOTNES organizētā, ikgadējā ekspedīcija uz Tanzāniju,kuras laikā tās dalībnieki centīsies uzkāpt divās no skaistākajām un augstākājām Āfrikas kontinenta virsotnēm. Pamatmērķis ir uzkāpt KILIMANDŽĀRO (5895m) virsotnē - sasniedzot Āfrikas kontinenta "jumtu". Ne mazāk nozīmīga ir Meru kalna virsotne (4566m)

Island Peak 2012 rudens

2012. gada oktobrī  VIRSOTNE organizēja piedzīvojumu ekspedīciju uz Nepālu, kuras mērķis ir uzkāpt Island Peak virsotnē (6189m) un izbaudīt netkārtojamos Himalaju skatus.

Butāna 2012. pavasaris

2012. gada pavasarī  VIRSOTNE organizēja piedzīvojumu ekspedīciju uz Butānu, kuras mērķis ir apskatīs šo noslēpumaino valsti un kultūru.

Everesta bāzes nometne un Island Peak 2012.pavasaris

2012. gada pavasarī  VIRSOTNE organizēja piedzīvojumu ekspedīciju uz Nepālu, kuras mērķis ir uzkāpt Island Peak virsotnē (6189m) un izbaudīt netkārtojamos Himalaju skatus.

Te ir apskatāms ceļojuma apraksts ar notikumiem pa dienām.

KILIMANDŽĀRO + MERU ekspedīcija 2012.

2012. gada janvārī VIRSOTNE organizēja piedzīvojumu ekspedīciju uz Tanzāniju, kuras mērķis ir sasniegt „Āfrikas jumtu” – Kilimandžāro kalna (5895m) un Meru kalna (4565m) virsotnes, iepazīt Āfrikas dabu un vietējos iedzīvotājus – masajus, apmeklējot nacionālos dabas rezervātus.

Elbruss no ziemeļu puses 2011.

Šī gada 10. augustā plkst. 9:00 VIRSOTNES organizētā kāpēju grupa 6 cilvēku sastāvā sasniedza Elbrusa Austrumu virsotni (5621m). Uzkāpšana notika no ziemeļu puses, pa ļoti skaistu un cilvēka maz pārveidotu vidi. Ar panākumu varam apsveikt Dairi Meijeru, Andri Plociņu, Ringoldu Bērziņu, Andreju Liepiņu, Sandi Pužuli un Andri Balodi. 100 metri līdz virsotnei pietrūka Igoram Ļeoņenko, kuram šis bija pirmais kalnu pasākums.
Apsveicam visus ar Eiropas augstākā kalna virsotnes sasniegšanu!!!

Kilimanjaro 2011

Maza dienasgrāmatiņa par to kā 17 drosminieki iekaro Kilimandžāro kalnu.

Leņina ekspedīcijas dienasgrāmata

No 22.jūlija līdz 10.augustam četri draugi, aktīvās atpūtas piekritēji un kalnu mīļotāji – Rita Magdaļenoka, Aigars Bērziņš (Bērziņš), Aigars Zaļūksnis (Garais) un Andris Balodis mēģināja uzkāpt Čon To (Ļeņina smaile) 7134 m augstajā virsotnē, kas atrodas Pamira kalnos Kirgizstānā. Par ekspedīcijas gaitu, sajūtām, emocijām, redzēto un piedzīvoto ir šis stāsts, kas tapis izmantojot Andra Baloža dienasgrāmatas pierakstus.

Leduskāpšana Chamonix

Lai nostiprinātu iemaņas leduskāpšanā, jau pagājušā gada rudenī nolēmām doties uz leduskāpšanu Chamonix, Francijā. Datumi (janvāra beigas, februāra sākums) tika izvēlēti, ņemot vērā pagājušā gada brauciena pieredzi, kad jau janvārī Chamonix apkārtnē bija izveidojies labs ledus.

TREKINGS APKĀRT ANAPURNAI, 2009. GADA PAVASARIS

Gājām 11 dienas. Augstums tiek uzņemts ļoti pakāpeniski, tā, ka vismaz man nebija nekādu problēmu ar aklimatizāciju. Dīvainā kārtā uz kājām arī tulznas nebija. Laikam dēļ tā, ka nebija jāstiepj smagās somas. Taka sākas ap 800 m augstumā Bhulbule ciemā. Klimats tropisks, gan naktī, gan dienā ļoti silts. Šajā augstumā vietējiem galvenā nodarbošanās ir lauksaimniecība. Vēlāk lielākā augstumā akcents jau tiek likts uz trekingistu apkalpošanu. Jo tālāk gājām, jo iespaidīgāki skati pavērās.

BMC International Climber meet 2007

No 2007.gada 23. februāra līdz 2. martam Skotijas sporta centrā Glenmore Lodge norisinājās kārtējais, starptautiskais BMC (British Mountaineering Council) sadarbībā ar Skotijas Alpīnistu savienību rīkotais ziemas seminārs alpīnismā. Šogad tas gods pārstāvēt Latvijas Alpīnistu savienību šajā seminārā bija Normundam Patmalniekam un Jānim Volajam.